joi, 5 mai 2011

Primul meu website



Da, hai să mă dau în stambă cu ceva nou. Ieri am stat (n-am postat nimic pe blog) şi am lucrat la un proiect pentru Universitate în Dreamweaver.

După ceva ore de lucru şi bineînteles erori şi alte chestii trecute cu vederea am reuşit să termin magherniţa şi să o hostez pe FTP-ul Universităţii.

Aveţi aici link  ==> http://cu.bettercic.co.uk/remoteuser149/

Nu săriţi pe mine că de ce e nu ştiu cum sau îi lipseşte nu ştiu ce ca să-mi arătaţi cât sunteţi de inteligenţi, e primul meu proiect în Dreamweaver. Nu mă înţelegeţi greşit, sunt deschis oricărei sugestii, doar că nu suport comentariile aiurea (şi anonime).

  •  Dacă vă apare un pătrat alb în stângă ecranului atunci înseamnă că host-ul e prea aglomerat şi durează ceva până se încarcă aplicaţia flash.
  • Nu bag mâna-n foc că o să meargă corect şi o să fie bine aşezat în pagină pentru toate tipurile de browsere şi mai ales pentru toate rezoluţiile. Nu m-am axat şi pe chestia asta pe chestia asta din păcate.
Mulţumesc

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ce pot spune, e simpatic, felicitari, dar mie in firefox imi apare un dreptunghi alb care ajunge pana la jumatatea ecranului aproape imediat sub bara de meniu si imediat sub el apare ce ai scris; cred ca depinde si de browser aici. Oricum bafta cu el si sa ne vedem cu bine aksa si cu first!

Cuconitza spunea...

Il vad asa cum l-ai gandit si imi place:X Nu sunt experta, dar place ochiului.
La mai multe!! Felicitari!

Rzarect spunea...

Mulţumesc

Iasi spunea...

am lucrat si eu mult timp in macromedia si inca mai lucrez insa marea mojoritate a site-urilor sunt template-uri gata facute asa ca ceea ce am invatat ma ajuta insa destul de putin. oricum satisfactia e mai amre cand lucrezi tu

Rzarect spunea...

E cu adevărat mai mare satisfacţia pentru că înţelegi şi poţi modifica fiecare părticică de program sau cod în parte. Sincer, dacă nu era pentru un proiect şi nu trebuia să o iau de la 0 îmi luam un template şi apoi modificam pe el, era mult mai simplu...

Trimiteți un comentariu