marți, 3 mai 2011

Super chiuveta



O pură idioţenie englezească de care mă izbesc de multe ori pe zi este chiuveta cu 2 ţevi, una caldă şi una rece. Pentru a te spăla pe maini, dinţi, faţă şi aşa mai departe trebuie să alegi: ori te frigi, ori îngheţi. Mai există şi alte variante de mijloc cum ar fi:
  • una care durează cam 10 secunde şi anume să deschizi robinetul de apă caldă şi să te speli repede până nu vine fierbinte 
  • să pui dopul, să combini apa caldă cu cea rece şi să aştepti 5 min până se umple chiuveta
Mare invenţie, ce pot să mai zic...

3 comentarii:

Cuconitza spunea...

Utilitatea ei fiind aceia de....? Nu stiu ce parte pozitiva i-as putea gasi...mai mult material, cost crescut, utilitate 0... :))

Stângaciu George Răzvan spunea...

Ca tot românu' mă duce capu' la o "şustă". Ia un furtun, un capăt îl pui într-una şi celălalt în alta iar la mijloc îi dai o gaură. Sper să-ţi fi fost de folos văru.

elena spunea...

vazand poza de mai sus chiar ca mi-ai adus amintiri "frumoase"...cea mai buna varianta era aia dat drumul la apa calda si ai timp 10 secunde sa te speli pe dinti, alta mai convenabila nu o gaseam....si spalatul pe fata era cel mai fain...combinam cum puteam si eu in mainile mele micute apa calda cu apa rece :))

Trimiteți un comentariu