sâmbătă, 23 aprilie 2011

Penny - Cel mai ospitalier supermarket

Zilele astea am tot umblat ca tot omu' prin supermarket-uri pentru diferite cumpărături si am avut "norocul" de a mă izbi de o nesimţire ieşită din comun. Am intrat pe la "vestitul" magazin Penny in cautare de lumânări de Inviere. Nu a fost o problemă că nu am găsit nimic, doar magazine mai sunt, partea haioasă e că a trebuit să stau la o coadă interminabilă cu toate ca nu am cumparat nimic.

După ce-am căutat orice altă cale de ieşire, pentru a nu fi nesimţit am rugat foarte frumos un gardian să se folosească de cheile din dotare să-mi deschidă 2 secunde o portiţă de acces pentru a nu sta aiurea la coadă. Foarte amabil am fost refuzat şi uite aşa am pierdut o jumătate de oră degeaba pot zice. Interesant...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu