luni, 25 aprilie 2011

Decat nimic... mai bine deloc


Interesant site-ul celor de la protv.ro. Ce să mai zic, pe langă babe violate zilnic, bătăi cu săbii si accidente poţi urmări şi emisiuni online... în reluare (sacadat) sau chiar deloc bineînteles.

Fiind student în UK te mai apucă ca pe tot omul de peste hotare dorul de ţară. Sunt unul dintre fanii lui Andi Moisescu şi totodată al emisiunii sale Apropo Tv şi ratând ultima emisiune a sa am început să caut linkuri pentru a o viziona online. Zis şi făcut. Am poposit pe site-ul protv şi am descoperit că pentru a viziona orice video de pe site trebuie să aştepţi de-ţi vine rău. Buffering din 2 în 2 secunde, bara care ar trebui să-ţi arate progresul transferului lipseşte... Sincer am stat 2 ore şi ceva şi am vizionat aproximativ 10 minute din emisiunea preferată dupa care "Buffering, buffering şi iar buffering ".

Notebook-ul meu e în formă perfectă, nu viruşi sau chestii aiurea care să incetinească transferul, netu' e de 10mb/s însă am încercat şi la alţi prieteni care-l au de 30 sau 50 dar site-ul se comportă la fel.
Vreo sugestie unde aş putea vedea emisiunea ???

5 comentarii:

Anonim spunea...

Acasa...sau pui pe cineva sa ti-o povesteasca:))
C

Rzarect spunea...

help me please >:D<

Cuconitza spunea...

nui nimic cumny poate prinzi vreo reluare cand vii acasa!:))

Rzarect spunea...

să speram... deşi nu prea cred

Stângaciu George Răzvan spunea...

Dataserverele sunt diferite, cred că de aceea conexiunea se face mai greu, iar dacă sunt în România, n-are rost să te gândeşti la calitate, e clar că suntem slabi ca şi în celelalte domenii, ca să nu zic... toate. Sunt sigur dacă ai încerca un site de peste ocean trimiterea datelor s-ar face mult mai repede/bine, asta pentru că aceia nu sunt români.

Trimiteți un comentariu